Y-19 çok sevindim. Uzayabilir. Korkmayın. 20 günden sonra kan değerleri normalse sıkıntı yok sarılıkta. Bir tek bebeğinizin rengi kara sarı baktıkça üzülüyor insan. 4 ay çekmiş bir anne olarak tez vakitte atlatmanızı dilerim. Sağlıkla büyütün evladınızı 🌸