Y-19 bebeğim 39 günlük sarılığı 12 uzamış sarilik testleri yapıldı GGT 116 alp 369 çıktı lütfen anlayan yardım etsin sonuçlar ogleden sonra gözükecek merak ediyorum değerler yüksek gözüküyor tedirgin oldum
nurcin2024 Y-19 geçmiş olsun panik yapmayın, benim oğlumda da öyle olmuştu. 2. Ay kontrolünde bile sarılığı vardı hala, kan testi yapmışlardı tiroit kan enzimleri bir şey çıkmadı şükür zamanla azalır dediler nitekim de öyle oldu.
aliyeee96 Y-19 panik yapma canım benim oglumunda sarılığı uzamış sarılıktı herkes soruyordu kaç kere doktora götürdüm 2 ay sonra geçer dedi ve dediği gibide geçti
Zehra95 Y-19 meme mama jlerle hızlıca düşecektir 1 saat mama 1 saat meme şeklinde git hemen. Yok olur sarılık
Bssraa2 Y-19 benim bebeğimin 3 ay sürdü sarılığı ilk bir ay uyandırmak zulum gibiydi sarılıktan çok uyuyordu uyurken fln mama verirdim zorla ağzına zamanla uyanmaya başladı ama sarılığı devam etti uyanıp emiyorsa sıkıntı yapmayın bir şey olmaz geçmiş olsun
Y-19 nurcin2024 bizimde yapıldı ama karaciğer enzimlerinde yükseklik gözüküyor ondan tedirgin oldum internetten bakınca siroz safra yolları tıkanıklığı karaciğer hastalıkları filan diyor ondan korktum ya
Bebikoluhayatim nurcin2024 benim beneğimde Y-19 benim bebeğimde neredeyse 3 aya yakın sarılığı kaldı sonra kendi kendine geçti ,
Y-19 Bssraa2 evet asla uyandıramıyordum 25 günden sonra başladı biraz biraz uyanmaya bizimki de umarım geçer gider
tugba825_ Y-19 benim de kızım 2 aylık daha yeni geçti sarılığı doktor kan değerlerine baktı normal di çok az sarılığı var emzir geçer dedi geçti şükür şimdi ben hiç Google den araştırmadım çünkü saçma sapan şeyler yaziyo bence kendinizi boşuna korkutmayin bu normal olabilicek bişey zamanla geciyo zaten
byzyldz Y-19 enzimleri de yüksek olunca doktor kontrol amaçlı usg de istedi bizden temiz çıktı öyle olunca anne sütü sarılığıdır geçer dedi olabiliyor bebeklerde
Prensim_06 Y-19 bizimde değerimiz 11 küsürdü uzamış sarılığı vardı benim kan grubumu alması gerekirken yani pozitif olması gerekirken eşimin kan grubunu almiş negatif olmuş o yüzden 3 ay sürdü 3 ay sonra geçiyor ama korkmayın bol bol emzirin inşallah en kısa zamanda geçer geçmiş olsun
Y-19 Adosunannesi bizimde öyle sürecek galiba ya bi hastalıktan kaynaklı olmasın da sürsün gerekirse biraz daha
cerenelif2024 Y-19 kızımın sarılığı tam 4. Ayda bitti 🤦🏼♀️ geniş bir tarama yapıldı zararsız anne sütü sarılığı dendi. Doktorunuz sizi aydınlatır değerleri bilemiyorum ama anne sütü sarılığı ise baya uzun sürüyor malesef
Y-19 cerenelif2024 evet sağolun simdi doktordan çıktım değerler normal sorun yok anne sütü sarılığı dendi bol bol emzir dedi şükür
rabiab Benim bebeğimde uzamış satılıktı 18 lerde mavi ışık verdiler, sonra 10a kadar düştü ve 3 ay boyunca sapsarı idi. Tüm testler yapıldı sıkıntı çıkmadı inşallah geçicek üzülmeyin