Betul0707 K2C2 canım bizde yeni yaptırdık bacaktan olan aşıda bacakları şişti kızardı sürekli soğuk kompleks yaptım indi şimdi gayet iyi
Betulazraaa K2C2 bizde yaptırdık öyle ateş huzursuzluk olmadı biraz aşı yeri sisti kızardı oda normal dedi hemşire 1 haftaya geçti korkmayın bende korkarak yaptırdım ama şükür bisey olmadı iki kol bi ağızdan oldu kızım
Eclipse3 1 agızdan 2 tane koldan yapildi 2 tanesi zaten hatirlatma dozu daha once oldugu asilar sadece 1 asi yeni sukur ates huzursuzluk hicbir yan etki olmadi sadece asi yapilan yerde kizariklik oldu ertesi gun 2 gun icinde gecti