K2C2 Bebeğim 18 aylık olmak üzere. Aşısı varmış sanırım yaptıran var mı yan etkisi nasıl ? Ağır bir aşı diyor çevremdekiler
CaninannesiCemre K2C2 Yaptırdık,bi ağızdan 2 de bacak olduk…çok şükür ateşsiz atlattık 🙏her bebeğin bünyesi farklıdır…mutlaka yaptırın,aşıılar çok önemli 🙏🙏
Fulyy K2C2 Biz de yakın zamanda yaptırdık gitmeden calpol verdim 2 kol bi agızdan oldu ateşi filan hicbir sey olmadı cok şükür 🙏
K2C2 CaninannesiCemre çok kararsızım çevremde yaptırma hiç diyenler de var bugüne kadar özel aşıları da dahil hepsini yaptırdım ama bu 18. Ay aşısı ağır diyorlar yüksek civa var diyorlar
belus Ben de az önce gördüm kimi bebekte ateş ağrı hastalık gibi belirtiler olmuş Pzt günü olduk iki damla ağızdan, 2 aşıda bacaktan şekilde. Ateş vs halsizlik olmadı.
Liya01 K2C2 merhaba bizimde 15-20 gün oldu yaptıralı hiçbir yan etki yaşamadık 2 bacak bi ağızdan damla şeklinde o an vurulurken ağladı sadece hepsi o çok şükür hiçbir yan etki olmadı aşılar önemli ❤️🙏
Deletedmom_110 K2C2 yaptırdım bacağı şişmesi haricinde hiç sorun yaşamadım darısı başınıza zaten aşıların devamı bu aşılar
Benanneoldummm K2C2 3 aşı var biri ağızdan geçen hafta olduk. Ateş yapabilir bacağı şişerse soğuk kompres yap duşa ertesi gün sıkabilirsin dedi ama herhangi bir etki olmadı sorun yaşamadık
Deletedmom_110 K2C2 hanfendi zaten aşıların devamı diğerleri ne etkisi yaptı da 18. Ay yapacak anlamadım
Deletedmom_110 K2C2 Hepatit a bir şey yapmıyor çocuk felci ağızdan 2 damla oda bir şey yapmaz Sadece karma aşı var oda rapel dozu olduğu İçin sağ bacağında şişme yapabilir ateşte nadir olur
Winky K2C2 2 kol bi ağız yaptılar hiç bir yan etkisi olmadı çok şükür. Öyle bi değişim bişeyde olmadı ya herşeye inanmayın denk gelmiştir belki bilmiyorum doktorunuza danışın bence çok tedirginseniz. Benim oğlum hissetmedi bile gelişimide hala çok güzle ilerliyor 2 ay oldu aşı olalı