MYMeltemm araseda dolma yapalım o zaman bacım yoğurtla soğuk soğuk yeriz 😅 havalar soğuyunca yaparız kuruyu
Gizemlibirisi Dünden kıymalı kabak yemeğim ve biraz nohutlu pilavim var.ama kızım kurstan geldi (5yasinda) gelirken döner istedi,hazır yemesin diye mecbur buzluktaki donerden yapicam biraz yemeğin yanına.salata ayran yaparım yeter.cok şükür bugünümuze
Zeynepinnannesii26 Zeynepp054 Ben de aynısını yapmak için birazdan kalkacaktım çorba yerine cacık yapacağım :) afiyet olsun
Zeynepp054 Zeynepinnannesii26 Çorbam dünden vardı kızım çok sever 😌 sizinde ellerinize sağlık şimdiden afiyet olsun 🤍
Cekiyorum_Gulumse araseda ya biber dolmasi cacık börülce salatasi corba Ya da Karniyarik cacık pirinç pilavı oglum için de ekstra kiymali bezelye yemegi İki menü arasında kaldım sanırım karniyariga daha yakınım dolma ici hazırlamak zor geliyor bugün 🫠
araseda Cekiyorum_Gulumse valla 2side guzel menuler bi kac gun sonra bende karniyarik yapayim canim cekti 😅
Rez araseda sabahtan anneme geldim aşı kontroller derken kahvaltı yaptık mayıştık, şimdi kahve zamanı :)) en sevdiğim günlerden biri yemek düşünmemek :)))