Themom_
Ben açıkçası Belediyenin yaptığını düşünmüyorum
Belediye iğne vurur ya da zehirler atar
Daha önce kaç defa örneğini gördüm çünkü
Bunu yapan ya akli dengesi bozuk deli bi kişi
Ya da infial yaratmak isteyen biri
Emin olun bunun altından bile mama lobisi çıkabilir
Üç beş köpeği harcayalımki, bizim para kaynağımız kesilmesin diyenler bile olabilir
Siz sanıyo musunuz ki mama üreten/dağıtan/satan her kişi gerçekten hayvansever??