Bubenanne Themom_ yok artık ne bu böyle kim yapmış bunları yuh inanamıyorum Allah korkusu olmadan nasıl yaşıyorlar nasıl can verecek bu mahluklar !
Themom_ Bubenanne Yasa adı altında sapkın, sapık yaratıklar yapmış. Güvenle yaşatacaklardı ya köpekleri hı hı aynen yasatıyorlar.
Miraygamze55 Themom_ böyle görüntuleri zaten bekliyorduk önceden üstü kapalı yapılan her şey yasalaştı Allah oy verenlerin belasını versin
Themom_ Miraygamze55 Yasa adı altında daha neler yapacaklar kim bilir. Savunan, isteyen ve onaylayan herkesin ellerinde bu hayvanların kanı boyunlarında ahları!!!
Themom_ Hapyykids2 twitter’a girip konumu öğrenebilirsiniz çuvallara koyup çukurlar açıp öylece atmıslar. Dün savcı, jandarma ve olay yeri gitmiş. Ortalık dün aksamdan beri yangın olmuş twitterda dolanan videoları görseniz kanınız donar.
Yelda35 Themom_ yalanlamışlar öyle birşey yokmış. Ankara’da olan hayvan severler gitse bi baksa.. ama onları çoktan alıp imha etmişlerdir
Themom_ anabarbie Keşke. Videolardaki o inlemelr, çığlıklar bulunan hayvan cesetleri gözümün önünde film şeridi gibi.
Hayalet_99 Themom_ Allah hepsinin belasını en kısa zaman da versin cidden diyecek hiç bişey bulamıyorum Allah’ın verdiği canı anca Allah alır kim oluyor bunlar kendilerini ne zannediyorlar bu kadar yazık günah dünya hepimize yetecek kadar büyük onlar hayvan doğasında ısırmak saldırmak var bizim dikkat etmemiz lazım onların değil
Miraygamze55 Themom_ aklım almıyor üzüntüden kahroluyorum cins köpekler görüyorum sokakta daha önce sahipleri vardı ama şimdi oldurulecekler keşke hepsine yetebilsek ama elimizden çok bir şey gelmiyor maalesef
fatihunal Themom_ Şimdilik bişey olmuyor ama Allah Kuran’da ne diyor, “Sakın Allah’ı zalimlerin yaptıklarından habersiz sanma. Allah, onları ancak gözlerin donup kaldığı bir gün için bekletiyor.”
Elfgrn Themom_ Rabbim elbet Bunun hesabını sorar bugün olmasa yarın yarın olmazsa öbür dünyada sorar. Kendinden çıkmasa çoluğundan çocuğundan çıkar onların günahı Çok şey söylemek istiyorum ama hiçbir kelime yeterli gelmiyor artık bu vahşi varlıklara
haydii Kalimbanne çok çok çok doğru Yaşadığımız ilçe de Adam 2 kişiyi durduk yere Bıçakladı. Yolda yürümeye markete gitmeye korkuyorum