yirmiikikasim23 AselLinamoms arayip danisamiyorsun ki ama dedigim gibi kaynim almisti dun aksama kadar gumrukte yaziyordu aksma birden kargoda yazdi ve bugun geldi
Mnli AselLinamoms geldi bizimki bu arada eksiksiz 2 şey bozuk geldi talep oluşturduk sizde kalsın dediler parayı iade etceklermiş bunu da kötüye kullanan olur bizim ülkemizde ama böyle bişey de var bilginiz olsun