Tazeannnee1 kızımda sadece yumurta beyazı alerjisi var 9 . Ve 12. Ay aşını hastenede gözetim altında yapıldı 9. Ay aşısında biz yatım saat bekleyip çıkmıştık doktora sormadan doktor bize bir saat hastanede beklememizi sorun olmazsa eve gidebileceğimizi söyledi biz yarım saatten sonra çıktık arabaya bindikten 5 dakika sonra bir anda vücudunda döküntüler başladı özellikle boyun kulak altı arkadında ve nefes almada güçlük yaşafı baya allahtan yakıntık hemn geri döndük anında müdahale edildi şehir hastanesinde yaptırdık biz 9. Ve 12. Ay aşısını şuan iki yaşına girecek kış boyu yumurta yedi bşy olmamıştı nisan ayında tekrar başladı 29 ağustosta tekrar test yapılacak bizim ki kalıcı gibi duruyor 😞