Kızlar merhaba oğlum 1 yaşında çoklu besin alerjisi var yumurta alerjisi en yüksek olanı dün sağlık ocağına çağrıldık aşı için ama üniversite hastanesine gitmememizi orda yapılmasını söylediler zaten kendi alerji doktorumuzda böyle yapmamızı söyledi ama üniversite hastanesinde sıra bulmak imkansız gibi bir şey. Siz nasıl bi yol izlediniz önce alerji doktoruna mı yoksa çocuk izleme mi randevu alınıyor aynı gün aşısı yapılıyor mu aynı durumu yaşayan var mı beni bi aydınlatır mısınız rica etsem 🙌