ikizlibebekli balbadem48 birde poposuna zeytinyağı veya bakım için ne kullanıyorsan onu sürmeni tavsiye ederim orası zorlanıp acıdıysa tahriş olmasın diye
balbadem48 ikizlibebekli zeytinyağı sürüyorum ama kremi de var bugün birde her alt açmada öyle deneyelim bakalım neler olacak
crybaby balbadem48 benimde iki buçuk aylık ve kaka yapmıyor 10 günde bir iki kere lavman yapıldı bende doktora sordum fitille yaptır artık sürekli lavman yapmayalım bu aylarda oluyor dedi bende çok sıkıntılı olduğu zamanlar yapıyorum mecburen 5 gün oldu dün yaptım mesela artık ıkınmaktan gözleri kanlanmıştı
balbadem48 crybaby yok benim kızım öyle çok ıkınmıyor ya gaz için çabalıyor sanıyorum belki de kakası için masajlar yapıyorum aslında zeytinyağı süreceğim karnına ama aşı oldu hemen yıkanmayacak diye de sürmüyorum bugün Allah sizin kuzunuza da şifa versin inşallah geçer bir an önce bu durumlar
Umay-gmz balbadem48 karnına masaj yapın gerçekten farkediyor, gazına kalasına iyi geliyor, ılık suya poposunu tutun oturtma gibi, ama 10 güne kadar normal diyorlar zaten
balbadem48 Umay-gmz suan suya sokamıyorum dün aşı oldu masajları da yapıyorum ama yeterli gelmedi demekki 😢
hanimefendii balbadem48 çocuk işte olur bazen. Bi debebe bağlı değildi bizimki de ara sıra olur geçer 🤷🏻♀️ biraz daha büyğk olsa zeytinyağı içir derdim
balbadem48 iremaydmr yaa faydası oluyor mu ben vermiyorum ama aklımda aslında küçük olduğu için cesaret edemiyorum
balbadem48 iremaydmr yaa faydası oluyor mu ben vermiyorum ama aklımda aslında küçük olduğu için cesaret edemiyorum
balbadem48 _mom anladım teşekkürler benim bebeğimin ara ara sertleşiyor ama gazdan diye düşünüyorum neden kaka yapmıyor anlamış değilim
balbadem48 ikizlibebekli yani bende de bi zeytinyağı var hakiki diye aldık ama bilemedim yine de deneyeceğim artık belki yapar o şekilde kabız değil bence ama bu kadar süre yapmaması anlamadım
crybaby balbadem48 inşallah canım çok üzülüyorum gerçekten bende masajlar yapıyorum zeytinyağ da içirdim hiç etki etmedi mecbur fitile kaldık doktor normal diyor ama ben dayanamıyorum
63_hulya_63 balbadem48 canm mama maalesef ki kabız yapıyor oğlum 2 yaşına kadar kabızlıktan çok çekti anne sütü ve mama ilerliyorduk 1 yaşına kadar 1 yaşından 2 yaşına kadar da sadece mama aldı ama çocuğum perişan olducok mama değiştirdik ama nafile Bebelac Gold kullanıyorduk.ona rağmen hep kabizdi yani nezamanki mamayı bıraktı kendj isteğiyle 3 ay önce tamamen bıraktı.cocugumun kabızlığı bitti şurup olmadan asla yapamazdı dyebilirim fitil lavman kısır döngü ama mama bizi perişan etmisti
gamzeg_g balbadem48 benimki 10 günden fazla yapmadığı oldu 2 aylıkken lavman kullandım yaptı bacaklarını karnına doğru bastırıyordum fitil kullandım 2 3 kere de
balbadem48 aysenuroz Allah alllah bende geçen sefer 2 gün bekledim yaptı bu sefer 3. Gündeyiz bekliyorum yok 😢
Kbrbydk balbadem48 benimde bebeğim 2 aylık. Hergun kaka yapan kız yapmaz oldu. Ama bağırsaklar kendini düzenliyor sanırım. Kaka yapamıyor huzursuz diye zeytinyağı sürüyor uyariyordum ama yapmıyordu yine de. Yarıyor demekki dedim bıraktım. 5. Günde yapıyor yaklaşık iki haftadır. En son pazar yapmıştı.birde bugün sabah yapti. Zorlamayın sizde. Elbet yapar. 10-15 gün yapmayanlar oluyormuş. Banyoda köpuklerken sıcak suyla karnına masaj yapın çok faydası var.