balbadem48 Kızlar bebeğim 3 gündür kaka yapmıyor ne yapmam lazımm meme mama besliyorum kaç güne kadar normal doktora ne zaman gitmeliyim yada evde kendim fitil kullanabilir miyim
Dem_987 balbadem48 bence evde fitil kullanmayın daha çok küçük poposuna zeytinyağı ile masaj yapabilirsiniz benim çocuklarımda kabızdı önce bunu denerdim yapmadılarsa ve artık huysuzlanmaya başladılarsa doktora giderdim
balmom59 balbadem48 ay tabiki doktora gidin arkadaşın biri alışıyor yazmış ama napcak çocuk içindemi tutsun yazık günah zaten 2. Ayda oluyor bu sıkıntı 3. Ayda geçiyor benim 3 arkadaşımdada oldu fitil verdiler 2 günde bir kimsede alışmadı yani geçti şuan doktora gidin Sütünüz yeterliysede mamayı kesmeye çalışın derim
_mom balbadem48 10 güne kadr normalmis baktın çok ıkıniyor çay kaşığı zeytinyağı ver bizde aynı sorunj yaşadık hala da vae iki günde bir yapmaha başladı ve bu suzelmis hali bu aylarda normalmis
SibelBulut Hayır lütfen kullanma benim bebeğimde öyleydi 10 güne kadar yapmadığını bilirim hastaneye giderdik lavman yaparlardı ve 4 5 kere yapıldı toplam ondan sonra lavmana alıştı kolay kolay yapmamaya başladı 1 yaşına kadar 1 yaşında sonra duzeldi
balbadem48 balmom59 sütüm akşama doğru azalıyor maalesef akşam yatarken mama yapıyorum bazen gerekli olduğunda gündüz de veriyorum
klpzeynep 6 günü geçerse götürürsün 3 gün normal canim mama kullandığı için Bende 3 gün yaomiyor diye götürdüm normal dedi ertesi gün yaptı 🤣
hanimefendii balbadem48 Doktorumuz bir haftaya kadar yapmaması normal sıkıntı yok demişti. Huysuzluk ateş vs yoksa bekleyebilirsin. Arkadaşların dediği gibi lavman fitil vs bağırsak tembelliği yapıyor o yüzden ben hiç kullanmadım. Kardeşim kullandı onda bağırsak tembelliği oldu ordan biliyorum.
balbadem48 hanimefendii peki nasıl düzeldi bu durum kızım yapmıyor bazen günde bir yapıyor geçen 2 gün bekledik bugün 3 gün gün gün artıyor sanki
_mom balbadem48 evet üç doktora sordum ayrı ayrı ikinci üçüncü aylarda normal bunu çoğu bebek yaşıyor dediler 10 güne kadr yapmasa yeni müdahale ediolar ilaç veriolar ben 7 gün bekledim baktım yapmio ıkıniyor da ilaçta verilmedi çay kaşığı zeytinyağı verdim yaptı rahatladı uyudu şimdi tam üç aylık oldu en son iki gün önce yapmıştı ama karnı sert değil ve bebeğim rahatsız değil şuan üçüncü ay kontrolünda tekrar sorcam zeytinyağı fitilden daha iyi fitil canlarını yakıyor biraz
hanimefendii balbadem48 çocuk işte olur bazen. Bi debebe bağlı değildi bizimki de ara sıra olur geçer 🤷🏻♀️ biraz daha büyğk olsa zeytinyağı içir derdim
balbadem48 _mom anladım teşekkürler benim bebeğimin ara ara sertleşiyor ama gazdan diye düşünüyorum neden kaka yapmıyor anlamış değilim
ikizlibebekli balbadem48 benim ikizlerim doğduktan sonra 20 gün boyunca kabızlık ve gaz çektiler hep acile filan gittim sonra baktım olmucak her mamasına 1 çay kaşığı zeytinyağı koydum ama hakikisinden 6 aylığız yeni yeni alıştılar diyebilirim çok zordu allah kimseye yaşatmasın bu durumu
balbadem48 ikizlibebekli yani bende de bi zeytinyağı var hakiki diye aldık ama bilemedim yine de deneyeceğim artık belki yapar o şekilde kabız değil bence ama bu kadar süre yapmaması anlamadım