Tbmstf kızım da emerek uyuyordu ve bende bundan çok korkuyordum. Ninni açıyorum yatağa uzanıyoruz su veriyorum onu içiyor sonra biraz konuşuyoruz sonra babasını çağırıyor önceden asla çağırmazdı 😅 babası da gelince uyuyor. Bence bi rutin oluşturun ninni, su, hikaye okuma gibi. Gündüzleri de aynı şekilde uyutuyorum bu sefer de baba nerde baba nerde diye soruyor sonra baba gelecek uyuyup uyanalım diyip sarılıyorum birkaç dakikaya uykuya dalıyor. Gündüz uykusuna geçişte bazen meme de istiyor sarılıyorum konuşuyorum geçiyor.