bugün 4. gece ben uykusuzluktan muzdarip olduğum için 20 aylık bebeğimi kestim memeden, 2 saatten uzun uyuduğu olmamıştı geçen gece 4 saat aralıksız uyuduğunu gördü bu gözler, ama gece krizlerini eşim olmadan aşamıyorum kesinlikle sakinleşmiyor aşırı baskın bir bebek gece ağlamasını tüm apartman duyuyordur eminim inşallah bir an önce unutur uykuyu düzelttiğim an odasını da ayıracağım kesin kararlıyım