beyazzkuguu benim de aynı durum. Aksine ilk kızım iki hafta enfeksiyon dolayısıyla hastanede yattı. O zaman sağdim hep emzirmeye izin vermediler. Sonra kızım 18. Günlüktü çıktığı zaman memeyi tuttu ama süt azdı. Mama takviyesi yaptık. Ben hem emzirdim hem arkasından sağdim. Alarm kurup geceleri kalktım sağdim. 2 ay sonra kendi sütüm yetmeye başladı. Mamayı bıraktı. O zamanlar tazikli sütü gelenleri kıskanırdım. Benimki de öyle gelseydi falan dedim. Herhalde dua kapım acıkmış. Ikinci kızım da şu an aynı sizin durumdayız. Sütün gelişinden dolayı gaz yutuyor, bazen ağlayıp bırakıyor, bazen zor yutkunuyor ve çok kusuyor . Reflüden şüphe ettim ama sütten kaynaklı da olabilir. Önce sütünü biraz sağ elinle falan sonra bebek emsin.