Benim bebeğim şuan 3,5 aylık bende ileri derece hiperlaktasyon var emzirme danışmanlığı aldım şuan baya baya başa öıkıyorum ilk zamanlar benimde çok kötüydü bebeğimi emziremiyordum bi hata yapıp silikon uç verdim ona alıştı meme reddi yaşadım çok zor zamanlar atlattım emzirme danışmanlığından sonra baya rahatladım ben bana uygun pozisyonu gösterdi sütü azaltmam için belli aralıklarla kullanabileceğim şeyler tavsiye etti kesinlikle iyi birinden danışmanlık almanı öneririm ama asla silikon uç biberon vs verme bebeğine hem tazikli süt hem meme reddi işin dahada zorlaşır ben mesela şuan hep yatarak emziriyorum bebeğimi her emzirme öncesi taziği gidene kadar sağıyorum ama sağrkende elektonik pompa kullanmaman lazım sütünü dahada arttırır ben mochi kullanıyorum mochi alma şansın yoksa elle taziği gidene kadar sağ sonrasında bebeğini emzir ve mutlaka gazını al bi de süt çok geldiği için bebek çok emip reflü tarzı bi şeyde yapmış olabilir hem o çok emdiyse sen de sık aralıkla verdiysen tabi kilosu vs doktor daha iyi yönlendirir seni ama Allah kolaylık versin