nazlik benim de sıvı akması olmuştu ilk de az , az dı anlamadım sonra bi sıvı aktı baya bi sürahi doldurur derecesin de dikişlerim açılmış doktorum bana bi ilaç verdi ampul kırıp açılan yere dökmemi istemişti o şekilde kapanıcak dedi . Bebeğim küvezdeydi o yüzden sürekli hastaneye gitmem gerektiği için dikişlerimin kapanması uzun sürdü . Dikiş açıldıysa pansumanı önermiyorlar sakın havlu kağıdı filan da koymayın enfeksiyon kapar . Hidrofil sargı bezi kullanın . Çok geçmiş olsun 🌸