Kızlar ben bir hafta önce sezaryen ile doğum yaptım. Bugün doktorum birinci hafta kontrolu yaptı dikislerime bakti herşey yolunda sorun yok dedi ama benim dikişlerimden akıntı geliyor bunu bile bile kendisi iyileşir sürekli bir bez koy ve değiştir dedi. Bende öyle yapıyorum ama göbek bölgemde biraz fazla olduğu için olabilir yağ dokusu iyileşmeyi geciktirir dedi ama ben henüz köşede almadım daha. başına gelen varmi kremsiz kendiliğinden iyileşti mi bu arada bu benim ikinci sezaryen doğumum