nbanba benim de 11 aylıkken yataktan direk kafa ustu düştü yüksekti, boyundan falan fazlaydı yuksekligi ,hali vs de yoktu yerde..direk götürdüm acile ama hic bisy yapmadan geri gönderdiler. Uyutma ,kusma ateş aşırı ağlama olursa getirrsin dediler.hareketlerinde gariplik ,gözleriyle seni takip ediyor mu bunlara bak.gecmis olsun 🙏