superkahramanbiranne smalı çocuklara sayısız yardım yaptım, birinin de kampanyasını yürütüyorum hanımefendi. İşin içinde olmadığınız için tuzunuz kuru olduğundan devlet, sivil toplum örgütleri yardım eder tarzında konuşuyorsunuz. Ki ölecekleri varsa ölürler demeye getirecek kadar da kalbiniz kötü maalesef.
Gözünüzü açın ve devletin yardım etmediğinin ayriyeten de sivil toplum örgütlerinin de maalesef bu kampanyayı instagram gibi yerlerde yürüttüğünün farkına varın. Zaten instagram dışında bir tiktol ve X var. Tiktokun da yasaklanması gğndemde, x te de yeterli çoğunluk yok. Neyse size kampanyayı yürüttüğümüz yerler hakkında vaaz vermeye gerek yok. Siz sevinmenize devam edin.