mysozclk kimseye oh oldu iyi oldu diyemem açıkçası. Oturdukları yerden para kazanıyorlar diyor herkes ama gözümüz ile görmüyoruz. Perde arkasında neler yaşıyorlar bilmiyoruz. En nihayetinde tüm hayatları telefonları değil. O story bitince, kapanınca esas yaşantıları var ve kimbilir o yaşantı da neler var? Kimsenin hayatı kolay degil. Zaten bence kolay para kazanmak diye bişey de yok. Herşeyin bedeli zorluğu var. Buna inanıyorum ben. Haram para bile günü geliyor çatır catir çıkıyor. Fenomenleri savunmiyorum ama Allah var onların sayesinde birçok bebek kurtuldu. Duzenilerce insan tedavi gördü, ameliyat oldu. Haluk Levent özellikle yaptığı yardımlar kampanyalar hep sosyal medya desteği ile oldu. Ne insanlar, ne bebekler cocuklar hayvanlar kurtuldu. Bunlar asla yabana atılacak şeyler değil. İnsanlar neden bunu konuşmuyor gormuyor anlamıyorum. Hep tek taraflı düşünüp bakiliyor. Biz daginin görünmeyen tarafı asla onemsenmiyor. Gerçek şu ki o küçücük kısım koca gemiyi batırdı. Bu fenomen düşmanlığı yüzünden 1 haftadır dünya durmuş. Kimse sallamiyor sadece oh olsun diyor. Yazıktır günahtır. Bu kadar acımasız merhametsiz olmamalı insanoğlu. O fenomen diye adlandırdığımız herkesin ailesi, akrabaları, bir kalpleri var. Nasıl para kazandıkları, mal varliklari hiçbirimizi ilgilendirmez. Sevmiyorsaniz engellersiniz olur biter öyle değil mi? Kimse kimseyi zorla takip etmiyor. Ya da verdikleri linkten zorla alışveriş yapın demiyorlar. Herkes özgür iradesi ile yapıyor herşeyi ama dusmankik fenomenlere. Neymis yattıkları yerden para kazanıyorlar. Ben öyle olduğunu hiç sanmıyorum.Dediğim gibi Allah sonumuzu hayır etsin🙏