filizmom evet. şimdilik yıkayacak kadar bir doluluk gözlemlemedim genzinde. hırıltısı olursa yapacağım yıkamayı. siz yine bebeğinizi gözlemleyip en iyisine karar verirsiniz. aspiratör de bir seçenek. ama serum fizyolojik mutlaka gerekli yumuşatmak için🌸