Iscan Salı gunu taktırdım hala kanamam var ve yoğum şekilde lekelenme gıbı değil nerdeyse adet olur gıbı doktorla konuşacagım bu gun varmı böyle olan normal mi
imaddesi Iscan aynı gün taktırmışız ve benimde kanamam arttı. Normal sanıyorum o yüzden sormadım doktoruma.
aslal Iscan çok normal dun kontrole gıttım hatta 28 Haziran’da takıldım ve hala yogun kanama ve düzensizlik var
Iscan imaddesi ilk gun fln benimde azdı ama bu gun nedense arttı enfeksiyon için fitil vermişti onu koyfum acaba ondan mı diyorum ama içim rahat etmedi sormak istedim
imaddesi Iscan ilk gün lekelenme gibi oldu. 2. Gün biraz daha arttı. Bugün normal ped koydum, önceki 2 gün günlük ped yetiyordu, bugün yetmedi. Daha 3 gün oldu takılalı, beden yabancı cisim olarak algılıyor ve atmak istiyor. Bence normal.
aslal Iscan evet normal olur düzensizlik de yapar dedi ve benim kanamam normal adet kanamasından kat kat fazla geliyor düzensizlik de var üç hafta kanama oluyor bir kaç gun kesilip yine başlıyor
Iscan gulcanmentese o kadar acı verici birşey değil ya bi 5-10 dk adet sancısı gıbı ağrı oluyor sonrası normal takarkende anlık acı hıssediyorsunuz bu kadar
Iscan aslal anladım. Normal kanama dursa adet kanaması onemli değilde şuankı durum tedirgın ediyor işte
aslal Iscan adet kanamasında daha fazla normal dogum yaptım doğumdan sonra gelen kanama gibi çok geliyor bir jaö gun sonra azalıyor o kadar bıktım ki bu sıcakta böyle gezmekten ped kurtarmıyor bez kullanıyorum yinede görünün isterseniz iki hafta sonra kontrole çağırıyorlar
aslal Iscan evet üç gün baya fazla oluyo sonra axalıyo kan ilacı kullanmamı söyledi bilmiyorum bakalım nasıl olucak
aslal Iscan fitili ne için kullanıyorsunuz enfeksiyon falan mı var bana bişey vermediler ama bu kadar düzensizlik yapcağını düşünmemiştim