Szyee ekran neden zararlı önce onu söyleyeyim. Günlük hayat belli bir akışta ilerler ama ekranda öyle değil. Çok hızlı bir akış var. Bebeklern beyni bu hıza adapte olamıyor. Olmaya çalıştıkça baş edemeyince sıkıntılar başlıyor. Başta dil gelişimleri olumsuz etkileniyor. Daha sonra sürekli aynı yöne kitlenmekten algısal problemler başlıyor. Bu da yaşaması gereken gelişimleri gerilettiği için ileride ki zihin gelişimini etkiliyor. Daha sonra atması gereken enerjiyi atamadığı için davranış problemleri ortaya çıkıyor. İzledikleri şeylerdeki olumsuzlukları kaydediyor bu da psikolojik olarak etkiler. İlk üç yaş denilmesinin sebebi algıların en açık ve beyin gelişiminin hızlı geliştiği dönem. Biz ekran vs vererek her seferinde gelişimine engel oluyoruz. 5-10 dk bişey olmaz diyerek bağımlı hale getiriyoruz. Bu da zaten ileride başa çıkılmaz oluyor. Acı ama gerçek böyle ve bu söylediklerim bir kısmı.