Benim kızım 6 aylık ve gündüz toplasam uyuma süresi 1.5 saat. Kendi başına geçirdiği süre de max 5 dakika ve iki çocuğum var. Gece de 2 saatte bir uyanır gerçekten tam bir mız mız mörtıl 😃 çocuğuma kendim bakıyorum. Akşamları eşimmgelince halim olur ise ertesi günün yemeğini yaparım olmaz ise gün içi o uyuduğu vakit yapmaya çalışırım. Ya da yanıma alır tezgah üstüne vakumlu oturağına oturtur ona şarkılar söylyerel komiklikler yaparak yemeğimi yaparım. Zorlanıyor muyum çoook ama hiç tv izletmeyi düşünmedim. Bu benim tercihim tabi annesi sizsiniz elbette çocuğunuzu en iyi siz düşünürsünüz. İzlettinizmdiye de kötü anne olmazsınız.