hopdedik devlette yaptırmak neden zormuş mesela sordunuz mu ? Bizde bursadayız 16 aylık suan ben 2 yaşını bekliyorum kestel devlet hastanesine gideceğim 2 yaşında yapıyor onlar gayette misler gibi hiç sağa sola boşa savuracak para m yok inanın o doktorlar da danışıklı dövüş yapıyor hiç birine güvenmiyorum devlette adamlar milyon tane vaka ( hastalık olarak diyorum ) görüyor özelde yarısı kadar özelin tek albenisi ilgi ama sünnette buna gerek yok uyutup sünnet edip getirecekler evine götüreceksin merhem vb kullanacaksınız neden 5 7 bin para verelim tavsiyem devlet için uğraşıp gün almanız sizin için daha bi ilgi alaka önceyse tabi ki tercih sizin ben bilmiyorum aratabilirsiniz öyle muayenesi olan doktorlar var reklamları çıkıyor