Kizlar merhaba, bebegim 52 gunluk oldu bugun tam Sehir hastanesinde Mehmet Bey’e gidiyoruz.
Sünnet durumu icin konustum 3.aydan sonra yaptirabilirsiniz devlet hastanesinde yaptirmaniz zor olur bir doktor onerdi. Arastirdim gayet herkes memnun ismi Turgut Türkel. Biz sanirim ona gidecegiz sizin memnun oldugunuz doktorlar varsa onerir misiniz alternatifimiz olsun.
Birde sunnet fiyatlari takribi olarak ne kadar ozelde bilginiz varsa yazarsaniz sevinirimmm