Biberon setindeki aventin 6.aylk emziğini kullandık…ay bitimnde Ablam diğer markalarindan aldı snra ben aldm 3tane aldk hçbirini tutmadı…takiiii avent alana kadar verdiğim an…şmdi sadce beşiğine yatrdğm an veriyorum o kadr uyku saattini bliyooor elini hemen kafasına yaslıyorr🤗🤗🤗Gece yanan 2li set olanını aldm ışıklı olanını kullanıyorusss💕💫CanımmLeyla🥰