bilgekusss ilk dogdugu zaman 60 cc veriyodum fazlasini kusuyodu ama 2-3 saatte bir veriyodum. Simdi 4bucuk aylik 120 iciyor hatta sonunu beklete beklete iciriyorum birakiyo. Istiyosa ve ictikten sonra kusmuyosa sorun yok ama tekte biberonu bitirtmeyin arada bir kaldirip gazini alip devam edin. Simdi ictigi miktari soylememin sebebi kutuda yazan miktarlarin dogru olmadigini belirtmek. Orda fazla fazla yaziyor