Ben tam 5 yıllık evliyim. Evimde öyle ıvır zıvır kullanmadığım hiçbir şey yoktur. Bu yüzden temizliğim de kolay olur. İnsanlara göre ev boş gibi görünüyor ama aslında değil.
•Salonda koltuk,yemek masası,zigon sehpa,duvar saati ve duvara monte edilmiş TV,lambader ve halı.
•Mutfakta 2 kişilik masa sandalye,buzdolabı,set üstü ocak,bulaşık makinası,çamaşır makinası,fırın
Çelik çaydanlık. İkincisi yoktur.
12 kişilik yemek takımı
12 kişilik su bardağı
12 kişilik çay bardağı
12 kişilik çatal,kaşık,bıçak,çay kaşığı
12 kişilik kahve fincanı(2 set halinde)
Baharat seti
Kettle,tost makinası,kahve makinası, mutfak robotu,meyve sıkacağı
Büyük,orta,küçük leğen
Makarna süzgeci
Patates soğan kovası
3 lü tencere seti ve 2 tane tava
•Yatak odası ise gardrop,baza,makyaj masası,2 tane komidin
•Cocuk odası gardrop,baza,şifoniyer
Ha birde ayakkabılık var holde.
Bu şekilde. Sadedir.
Ben yok misafir yok günlük diye hiç ayrı ayrı almadım evlenirken. Misafir geldiğinde bile benim günlük kullandığım tabak ile servis ederim.
Boş kutuları falan evde hiç bulundurmam.
Dolap üstlerine bir şey koymaktan nefret ederim.
Dekorasyon ürünlerini kullanmayı sevmem. Temizlik yaparken elime çok dolandığı için dekorasyon ürünlerini hepsini oğlum doğmadan tanıdıklarıma verdim.
Oğluma oyuncak çok almam. Az öz vardır oyuncak sepetinde.
Büyük boş kavanozlari atmadım onlara mercimek bulgur pirinç gibi şeyler koyuyorum erzak kovanozlarindan almak yerine.
Öyle çeyizlik esyam yok. Evlendigim zaman istemedim.