CaninannesiCemre Benim oğlan oyuncakları ile 5 dakika oynuyor. Sanırım her çocuk böyle. Hevesi, isteği malesef çok az. Dikkatini hiç çekmiyor. Ancak başka çocuk gelecek eve. Oyuncaklarına bakacak ki o da vermesin. Bilirsin kıymetli oluyor böyle şeyler. Benim oğlan benim evde tencere, kaşık plastik leğen ne varsa onlarla oynamayı çok seviyor. Bende veriyorum açıkçası. Mutlu olduğunu görmek beni de mutlu ediyor. Bizim gelisimimiz genellikle böyle ilerliyor😁😁