Madamehappyyyyy O kadar normal ki anlattığınız. Oral dönem, ne verseniz ağzına alıp ısırabilir. Kızım 2 yaşına kadar kitap, ona aldığım sebze meyve magnetleri, oyuncaklar ne varsa yedi. Bebeklik kitapları hep ısırılmış, kemirilmiş hepsinin kenarı kıyısında ısırık var.
Ben günde 15 - 20 dk çıkarıp yanındayken kendim okuyup anlatıyordum gösteriyordum resimleri. Sonra ortadan kaldırıyordum. Faydasını gördüğüm tek yöntem.
2 buçuk 3 yaşlarında konuşmayı ve anlamayı tam kavradığı zamanlar kendisi kitapları sever oldu. Isırmadan koparmadan ona resimleri yorumlattım. Bir senedir masal aşığı bir kız oldu. Her şeyin zamanı var diyeyim o sebeple, sabretmelisiniz 😊