Zeynep1649 Maveraaa Gız bebemin kaybolan ikizi değil mi bu 😂😂haha şaka bir yana fazlası var eksiği yok bide her yerden tutunup yürümeye çalışıyor kafasını vura vura iyice salak oldu benim bebe😂
Maveraaa Zeynep1649 kafasını vurunca düşünce başkarda içim gidiyordu alıştım artık😊benimki bi şeye sinirlenince otururken bi anda kendini hızlıca geri atıyor kafasını vuruyor çok sert geliyor o korkutuyor beni
bebeimhosgeldin Snowglobe Artık istediği olmayınca değil daha isterken ağlıyo 😂 Gülerimm ağlanacak halimizeee 😀😅🤣
Zeynep1649 Maveraaa ha bide uyanıkken tuvalete gidince ağıt yakıyor uyuyuncada tuvalet odaya yakın uyanır diye gidemiyorum vallaha çok perişanım 😂
hehetamam Maveraaa 1 yaşına girdiği gibi dediğin bütün haller vsr benimkinde, 14 aylık oldu değişen bir şey yok aksine inadı da başladı. Ne kadar yumuşak davransam ya da kızsam da işlemiyor.
Maveraaa hehetamam şimdiden inatlaşmaya başlıyorlar ve dediklerini yaptırıyorlar bir şeyin yanlış olduğunu nasıl anlatabiliriz ki beni ısırıyor gülmüyorum kızıyorum ama hala aynı yakında etlerimi koparacak
-Kuzika- Maveraaa büyüdükçe düzelecekler diye beklerken bebeklik hallerini ararmaları hiç hoş olmadı. 14 aylık oğlum 2 aydır perişanlardayım yani. Öyle bir çığlık atıyordu duyan diyecekki bu çocuğa ne yapıyorlar 😵
Maveraaa -Kuzika- bebekken koyduğumuz yerde duruyorlardı şimdi öyle mi 😊 sırada merak ettiğim şey yürüyünce ne olacak
Maveraaa seben bizde tıpatıp aynı durumdayız yorumları okuyunca şaşırdım ya hepimizin çocukları neredeyse aynı şeyleri yapıyor
hehetamam Maveraaa ben hemen dikkatini başka yöne çeviriyorum sende dene istersen işe yarıyor, yapma gitme gibi olumsuz kullandığımız hiçbir kelimeyi anlamıyorlar o yüzden çakışıyoruz zaten :)
Mommmmyyy Maveraaa yürümeden bildiriyorum koşuyor koşmayı geçtim uçuyor özgürlük ilan etme hep havasında takılmak istiyorlar bana diyorlardı inanmıyordum gerçekten öyleymiş 🙂↔️😂 totom uyuduğun da yer görebiliyor. Allah sağlık versin sağlıkla büyüsünler 🌼❤️