Oğlum dün 1 yaşına girdi, 2 haftadır geçmeyen bi huzursuzluk var (diş belirtisi değil) sürekli ağlıyor istediği bir şeyi vermeyince yere yüzüstü yatıp bağırıp ağlamaya başlıyor sinirlenince beni ısırıyor sürekli kucak istiyor uykuya çok zor dalıyor ben yan odaya geçsem peşimden ağlayarak geliyor hiçbir iş yaptırmıyor sabahları erken uyanıyor ve uyandığında ağlıyor evde tutamıyorum sabah 9 da parka götürdüm anca öyle sakinleşti eski oğlum gitti yerine bambaşka bi çocuk geldi bir tek bizde mi böyle benimle aynı şeyleri yaşayan anneler var mı