atlasmommm
Sebepsiz aklıma takıldı bugün özellikle bu kısmını dinleyesim varr hepp. Eşimde gece nöbetçi sabaha kadar efkar var 🤣😀
Uzanıp Kanlıca’nın orta yerinde bi’ taşa
Gözümün yaşını yüzdürdüm Hisar’a doğru
Yapacak hiçbi’ şey yok gitmek istedi gitti
Hem anlıyorum hem çok acı tek taraflı bitti
Bi’ lodos lazım şimdi bana bi’ kürek bi’ kayık
Zulada birkaç şişe yakut yer gök kırmızı
Söverim gelmişine geçmişine ayıpsa ayıp
Düşer üstüme akşamdan kalma sabah yıldızı