Umutoglum ben tuzsuz sepet peyniri alıyorum ek gıdaya geçtiğimizden beri. Omlet yaparken de içine koyuyorum,kaşık dökmesi yapınca da içine serpiyorum azıcık. Bizim burda şarküteri var ordan alıyorum. Tuzlu hiçbir şey vermedim henüz,10 ay 10 günlük bebeğim 🙏🧿