Sermec27 evet çok zor benimkide öyleydi canım doğduğundan beri ilk defa bu saatte uyandı koca gece uyandırmasam kesinlikle uyanmazdı 3 aya girmeyle uyandırmaları bıraktık doktorumuz tavsiyesiyle yani seni çok iyi anlıyorum bizlerde insanız tabikide yorgun olduğumuz uyusuz kaldığımız oluyor duymaman gayet normal ☺️