Eailesi4 sek_kahve annelik bu canım bende çok tedirginim benim eşim kesilmesini hiç istemiyor oda çok üzgün
sek_kahve Eailesi4 evet ama bir şekilde kesilmesi gerekiyor bunalıyorlar çünkü saçtan 🥲 ben kesilen ilk saçları sakladım
usenmedimyaptimbirvelet Eailesi4 yok valla hiç konuşmadım ya tek konuştuğum şey bu ay sonu memeyi kesicem onun hakkında konuşuyorum
Eailesi4 usenmedimyaptimbirvelet bende kendim tedirginim ne konuşacağı mı bile bilmiyorum benide hazırlayacak biri lazım 🥺🥴
hasibekar Eailesi4 oğlumun saçını kendim kestim anlamadım ama çok oynuyordu bende yavaş yavaş yaptım çok şükür bir şey olmadı
NariNariKiminYari Eailesi4 bazen babası hallediyor bazen berberde ne kadar kestirebilirsek o kadar kestiriyoruz
hasibekar Eailesi4 bebeğimin saçları uzundu ve çok dökülüyor yutuyordu sürekli kustugu için mecbur kestim
uykusuzanne__ Eailesi4 evde babası kesmişti bir kere götürdü berbere geri getirdi eşim çok ağlamış sanki kalbi duracaktı diyordu o yüzden hep eşim kesiyor
Eailesi4 uykusuzanne__ bizim babamız hiç istemiyor kesilsin ben istiyorum çok kısa da istemiyoruz o yüzden yapamaz
sabiahmed Eailesi4 ya ben ılk sacını kesmedım kıayamadım sacıda baya kalın olduuu ) dıger Gelın kzıını 4kes kel yapdıı amma hıc kalın cıkmadı Zaten o kadar savı ı ucundan kesdırdık kı o ılk sacı artık yok😊😊
Eailesi4 sabiahmed bizim ilk saç kesimimiz değil ama ilk berber tecrübemiz olacak bu konuda bfnim oglumun biri keldi resmen kestikten sonra saçı baya gurlesti
denizalismom Eailesi4 benim de oğlumun saçları çok uzadı gözüne geliyor kessem mi diye düşünüyorum. 5 aylık
bebeimhosgeldin denizalismom Ayy geçen bende gaza gelip erkek çocuğuna kahkül kesmeye çalıştım şimdi çok komik bi tip geziyor evde 🤣🤣🤭
Eailesi4 denizalismom ben o dönemde 2 kere kesmiştim sonra uzattık bağlıyorduk şimdi kesim zamanı geldi
Mmmmrrrrjjjj denizalismom ben 3.5 aylıkken kestim çok saçlı bir çocuktu gözlerine giriyordu terliyordu vs derken kestik
cnsuuozzgen Eailesi4 tam 6 aylıkken yaptırdım sağlık ocağına sordum kesebilirsin dedi hem havalar çok sıcak bunalıyor zaten hergün duş aldığı için biraz da olsa uzadı anne saçı dökülüyor sağlıklı değil maalesef
Eailesi4 cnsuuozzgen 2 kere kesmiştik ama sonra uzattık şu an baya uzun kestirmek istiyorum sadece korkarlar diye düşünüyorum