My_son ikiprensesannesi94 ayni gunlukmus bebeklerimiz 😊 bizde de asiri gaz var ama hic umudum yok geçmesinden inankigittikce artiyo cunku
ikiprensesannesi94 My_son valla geçmeyeceğini düşünmek dahi istemiyorum canım inşallah geçer şıp diye 🤦🏻♀️
Mnli Denizoglum ben doğduğundan beri gösteriyorum bazen bakıyor bazen bakmıyor ama 2.5 aylık çocukla konuşcak konu bitiyor zeka kartının üstündeki resimle ilgili hikaye uyduruyorum ya da şarkı söylüyorum vakit geçiyor bence alın
58goktugum Ekintoprak21 siz de tamam akıl veriyorsunuz dediğiniz doğru otizme de yol açabilir ama down sendromu ne alaka? Kromozomal bir hastalık kendisi sonradan olamaz ya da iyileştirilemez anne karnında olur. Tv izlemeyle down sendromlu olunmaz yani.
MelekZeynep58 Denizoglum valla aklımın ucundan geçmiyodu ama beni yücek gibi ısırmaya çalışıyodu sinirleniyodu zaten 1 aya yakındır salya da vardı meğer dişmiş Ara ara kontrol edin zaten ben bi elimi sürdüm elime geldi yavrumun ağrısı varmış
Denizoglum MelekZeynep58 valla bakiyorm arada ama goremedm suan da bizey yok gbi ama yakindir belkide
MelekZeynep58 dfkrblt yok ishal yok allahtan huzursuzluk var uyku problemi aşırı salya bide sürekli ısırmak istiyo ısıramayınca sinirleniyo
dfkrblt 3 ay 14 gunluguz 63 cm 6900 gr cidden gazlı sınırlı bir bebek 40+0 da doğdu ama sanıyorum ki hem dis çıkarıyor hem sut alerjisi var kucağımdan inmiyor mukuslu diski yapiyor😑en büyük sorunlarimiz
MelekZeynep58 dfkrblt bizimde süt alerjimiz var hatta bazı besinlere de hassasiyet var eğer ishal varsa ondan olabilir ben alerjik bişey yediğimde her emmede kaka yapıyodu bazen arka arkaya yapıyodu şimdi diyetteyşm günde 1 kere bazen 2 günde bir yapıyor
Denizoglum Yakar onu yasadiklari boyle yapti abu kadar degildi diyor eskiden benim annem de yasadi hatta onun yasadiklarindan dha cok yasamistir eminim ki halen de cekiyor kadin