My_son benimki 3 ay 1 günlük, 40+0 da 3050 gr 49 cm doğdu, henüz 3. Ay kontrolümüze gitmedik ama 2. Ay kontrolümüzde 56 cm 5300 grdı. Ben de aslında oyalama sıkıntısı yaşıyorum. Keyfi yerindeyse oyun halısında 5 dk falan kendi başına oynuyor, yanında birisi oynatırsa 10 dk. Zeka kartlarını çok sevdi, görünce çırpınıyor konuşuyor ama o da ancak 5 dk oyalıyor. Amigurumi bi ineği var onu çok sevdi onunla biraz konuşuyor , o da max 5 dk. Bunun dışında tabi ki kucakta gezmeyi seviyor, evin değişik odasına gidince çok heyecanlanıyor. Bugün youtubeda biraz 3 aylık bebek aktivitelerine baktım, evi gezdirin her odayı tanıtın eşyalardan bahsedin falan diyor. Neticede gerektiği kadar oyalayamıyorum oğlanı, bi süre sonra ağlayıp kucak istiyor😁