sirininannesi- bence garantisi sağlam bir şey alın. Yani şöyle ben arçelik kullanıyorum bana yetiyor. Ben neden arçelik aldım garanti servisten dolayı.
Kendi hatamız yüzünden sarjlıyı kırdık garantiye verdik ve yapılmayacak durumdaymıs bana yeni süpürge verdiler. Ve alalı 6 ay olmuştu.
Phılıps çok iyi ama garanti servis nasıl ona bakın.
Ben genelde ev eşyalarımı arçelik /grundig/ arzum arasında döndürüyorum sırf garantiden dolayı.