Laden sirininannesi- grundig 3in1 kullanıyorum 2 yıl olmuştur heralde. Çok memnunum. Süpürürken silebiliyorum bir taşla iki kuş
Bebegim38 sirininannesi- hepsini denedim, durumunuz iyiyse dysonv12 değilse heifer güzel gerçekten. Fantom kablolu hepsinden güzel. V15, Bosch ve Philips çekim olarak iyi ama çok ağır kolu çok yoruyorlar
sirininannesi- Poly-ana matruskabebek Ya annemde de var iki süpürmede bir içini de temizler ama süpürürken toz kokusu geliyor evin içine
Beraninannesii sirininannesi- Grundig Vcp 5030 3in1 moplu model kullanıyorum iyiki almışım dediklerimin arasında ☺️
Pikapikapikacuuu sirininannesi- Dyson v12 kullanıyorum çok memnunum ama bütçeyi aşarsa fantom da güzel. Kayınvalidem kullanıyor çok pratik o da çekim gücü güzel.