rnnsoz bebeğiniz kucağınıza alışmaz kolik ve gaz sancısı olduğu için kucağınızda daha rahat uykuya dalar 4 ay boyunca bebeğim sağ omuzuma başını koyarak uyudu yeterince uykuya daldığından emin olduktan sonra yatağına koydum 2 saat sonra uyanıyordu, benimde psikolojim berbattı sürekli ağlıyordum emzirmek istiyordum sütüm azalıyordu sonra hepten gitti berbat paspal bir haldeydim, ama küçücük bir bebek asla ağlayarak uyutulmamalı, yadırgamıyorum ama destek almaya ihtiyacınız var gibi , o bebeğin size çok ihtiyacı var bebeğim şuan 5 ay 25 günlük beşiğinde asla yatmaz yer yatağı yaptım yanına uzanırım yüzüme dokunarak bana yanaşarak uyur, buna alışacak diye düşünüp strese girersem bebeğede yansır sizin her stresiniz bebeğe yansıması demek , bunu istermiydiniz? Sevgiye ihtiyacı var çünkü sizden başka kime güvenebilir merhametinize ihtiyacı var yeri geldi kızım babasında bile zor durdu annemde hele başlarda hiç durmadı dikişli halimle ilgileniyordum yeterki bebeğim iyi olsun diyordum, asla kucağa alışır diyenlere itimat etmedim, hiç öyle değil şuan kucakta uyumak istemiyor bile ben uyku eğitimi vermedim zaten kendi kendine bir rutini oluyor zamanla