Okuyanbiranne bizi doktorun sürekli uyardığı şey sakın üstünü örtmeyin uyku tulumu ile uyusundu. O kadar korkuttu ki beni doğduğundan beri sadece uyku tulumu kullanıyoruz. Çünkü örtüler çok tehlikeylimiş bebek ölümlerinin en sık sebebiymiş. allah korumuş rabbim tekrarını yaşatmasın. Naçizane tavsiyem uyku tulumu almanız her hava koşuluna uygun tog değerli tulumlar var. Yazın bile daha serin terlemeden uyumasını sağlar. Birde lastikli çarşaf isteselerde açamıyorlar.