Gozdeklnc20 uyku eğitimi ilk olarak saçma sapan bir şey hiç ona bel bağlamayın ve neredeyse bütün çocuklar 1 yaşında uyku sorunu yaşıyor hiç bir şekilde uyumamaya yemin etmişler gibi.Şuan desteksiz uyku telaşına girme derim çocuk nasıl istiyorsa öyle devam et çünkü senin stresini hemen anlıyor ona göre şekil alıyor,bu çocuklar daha süt bebesi desteksiz uyku telaşı niye.piyasada anneleri kullanan o kadar kişiler var ki,her çocuk farklı onun gelişimi duyguları herşey. benim kızımda asla desteksiz uyumayan bir bebekti 17 aylığa kadar uyku sorunumuz devam etti bende çok baktım çok şey denedim ama hiç birisi annenin yerini tutmuyor,desteksiz uyutmaya çalışmak, bunu kural koymak çocuğa eziyetten başka birşey değil anneyle bağına zarar veriyor.çocuk senin desteğine ihtiyaç duyuyor ki öyle rahatlıyor bu güçlü bağlanmanın göstergesi değil mi.Zamanı geldiğinde zaten kendi kendine uyuyor uzun uzun,o yüzden bu süreçleri yaşayan biri olarak o kadar strese girmeyin derim