Bu hap kiminde adeti kesiyor bende öyle oldu mesela iki aydır kullanıyorum adet olmuyorum kiminde de hiç yan etki bişey yapmıyor her doğum kontrol hapı herkeste farklı yan etkiler yapıyor önemli olan gebelikten koruması diye düşünüyorum tabi bi de sağlığı bozmaması