sumeyyeuzuun_ 11 aylık bebeğim 39. Gün adet oldum doktor adet ile başla demişti geçen aya kadar kullandım açıkçası iyi geliyor sanıyordum bana dahiliye de randevum vardı karaciğer değerlerimi yükselmiş devamlı kullandığım ilacı sordu zylanda dedim kendi kadın doğum doktoruma da dedim zaten benim adetimi çok düzenden çıkardı hergün adettim resmen 😞doktorum bıraktırdı bir de ben de rahim ağzım da yara vardı onu büyütmüş operasyon geçirdim