babybabyt ne saçmalıyorsunuz kardeşim. Hoşunuza gitmiyorsa , bana yazmak zorunda mısınız ? Kayınvalidem çok genç ve tecrübeli. Ben bilmediğim çok şeyi biliyor ve hemen müdahele ediyor , o bakımdan söyledim . Ne varki burda ? İlla ki kıskançlıktan içinizdeki kurtları ve kızgınlığı insanlara kusmak zorunda mısınız . Saçmalık resmen