MoonCrystal Birdurummuvar belki öğrenmek istiyorlardir . Maddi olarka ihtiyacı vardır halletmesi lazımdır . Kadın soruyorsa kv haberi vardır zaten öğrenip napicak gidip ona bilgi verecek . Kendi ayarlayıp çekecek hali yok
Ardenaden Anne2105 niye baglanmasin ya sakamisnz dogsl.hakki tabi baglanacak aciyan yer baska acikan yer baska.ekmegini asini harciligni kadinin siz mi vereceksiniz burda esim.kv para gondriyor deseler bu sefer maas almiyor mu dersiniz
Anne2105 Ardenaden kanka banane adamların kaynanası para isterse gönderirse 😅😅😅😅 sakin ol bu kadar çıldırmana gerek yok konuşmaları adam akıllı oku sonra millete carla
Ardenaden nevahuma hastahanenin verdgi ölum raporuyla once savciliga basvurcaniz ölum veraset ilani cikarticaksnz o aldiginiz kagitla ssk ya gtceksiniz bu kdr
Anne2105 Ardenaden ben konuyu biliyormuşum süresi varmış o yüzden öyle dedim yoksa tabi herkes imkanlardan faydalansın
simseklivekalpli nevahuma emekli sandığı ise form dolduruluyormus hepsinin ayrı formu varmış ölüm raporuna gerek yok zaten sistemde görünüyor dedi, SGK ise belki e devletten oluyordur hepsinin sistemi ayrı dedi annem
MoonCrystal Birdurummuvar pardon ?? Ne biliyorsunuz belki onlar için durum daha farklı bu bizi ilgilendirmez . Siz bunu yazdınız diye de gidip yas tutmayacklar. Kadın bir soru sormuş . Şuan maaş düşünülür mu dememiş
Esrasyacan Basınız sagolsun.. cok degisik insanlar var ya. Ölümün yeri ayrı üzüntüsü yıllarca gecmiycektir zaten ama bi taraftanda hayat devam ediyo durumu yoksa kadın nabsın biran önce maasın baglanması lazımki o bile 2 aya yakın sürüyo.Allah kolaylık versin