buss__ Madamehappyyyyy ahshahah bu bende de oluyo ya kavga ettiğim birine acaba iyi yorum yapmış mıyımdır diye düşünüyorum 😂😂
Melissamom Tusa_ bilmem miii sessiz seyirciydim asdsdksk sağlam linçlediler ama gerek var mıydı o kadarına bilemedim 😀
Laydaren Tusa_ Anladı😂 Ama kesin şuan gizli gizli kullanıp, benim ben olduğumu bilip çaktırmayan 3-4 kişi vardır. Fotoğraftan tanıyan zaten kesin vardır. Kocam heryere ilan verdikten sonra saldım bende fotoğraf falan koydum 😅
Tusa_ Melissamom demi demi bencede gerek yoktu ısrarla açıklamaya çalıştım aslında bıraksaydım çünkü hiç laftan anlamayan bi kitleydi oda bana denk geldi 😂😂